یو می هو تراپی ، طب سنتی ، طب سوزنی

سایت مرجع آشنایی با سیستم های درمانی یو می هو ، طب سنتی ایران ، طب سوزنی

یو می هو تراپی ، طب سنتی ، طب سوزنی

سایت مرجع آشنایی با سیستم های درمانی یو می هو ، طب سنتی ایران ، طب سوزنی

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

درمان سردرد و گردن درد با یو می هو

این گروه از بیماری ها شامل بیماری فشردگی مهره های گردنی  Spondylosis Cervicalis    می باشد.

   صد نفر از بیماران ما که به بیماری های این گروه مبتلا بودند ، پس از جلسات مختلف درمان، به بهبودی نسبتا رضایت بخشی دست پیدا کردند و 81 نفر کاملا سلامت خود را بازیافتند. همچنین در طول مدت درمان لگن خاصره 56 نفر از این بیماران نیز اصلاح گردید. در بین این بیماران، خانم جوانی بود که به سردرد شدید هر روزه و فشار خون بالا مبتلا بود. 

او پنج نوع مختلف از داروهای شیمیایی را برای فشار خون و تخفیف سردردهایش مصرف می کرد. پس از 3 جلسه درمان ، سر درد این خانم از میان رفت و پس از 10 جلسه، بدون آن که از داروهای شیمیایی استفاده کند ، فشار خونش به حد طبیعی رسید . در حال حاضر این خانم مصرف داروها را کنار گذاشته است.
 
        یکی دیگر از این بیماران ، همسر یکی از دوستان پزشک ما بود که متاسفانه خودش نمی توانست به او هیچ کمکی بکند. این خانم هر دو سه روز یکبار دچار سردردهای شدید می شد که با درد ناحیه بینی همراه بود. پس از 4 جلسه درمان، بیماری او بکلی از بین رفت .
 
        براساس تجارب ما این گونه بیماری ها به سرعت قابل درمان است . اما باید اضافه کرد که با این بیماری ها باید به طور جدی برخورد کرد، چرا که گاه این عوارض نشانه وجود یک بیماری حاد در ناحیه مغز انسان است که باید به موقع و براساس روش های مرسوم در طب غربی ، ابتدا به تشخیص بیماری مبادرت ورزید و چنانچه درد های ناحیه سر و گردن  ناشی از یک بیماری جدی در مغز نبود، آنگاه به درمان با روش یومی هو اقدام کرد. 


جهت مشاوره رایگان و ویزیت می توانید به درمانکده مرکز تحقیقاتی غذای سالم مراجعه فرمایید.

نشانی:تهران، خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین جنوبی، پلاک 1102
تلفن:66464000 - 09129171968
دکتر کیائی - دکترای طب مکمل با گرایش طب چینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
دکتر کیائی

یو می هو تراپی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی